iAM Jobs

 

מוקד שירות הלקוחות של הקרן למורשת הכותל עוסק בהבאת כלל גווני החברה הישראלית למפגש בלתי אמצעי עם ירושלים, בירת ישראל ועם אתרי החובה של העיר במרחב הכותל המערבי. הקרן מציעה מגוון תכניות, סיורים וימי גיבוש לקהל הרחב ולקבוצות מאורגנות – כל אלו כוללים חוויה עם ערך מוסף.
התפקיד כולל:
• אחריות לניהול המוקד והצעדתו קדימה בהיבטי שירות, מכירה, מקצועיות
• הובלת צוות עובדים תוך חתירה לביצועים מיטביים
• ניהול המענה והזמינות במוקד, לרבות–ניהול תורי עבודה, מעקב תקלות ופתרונן אל מול נותני השירותים ועוד
• אינטגרציה וניתוח ביצועים לצורך שיפור השירות והמכירות, הפקת דו"חות, ניתוח נתונים והסקת מסקנות
• גיבוש המלצות מקצועיות ונהלים והצגתם לדרג הממונה + יישום
• תפעול המשמרות ומתן מענה ניהולי לצוות הנציגים במהלך המשמרות לרבות הפסקות, תדריכים ועוד
• עמידה ביעדים מוקדיים – יעדי שירות ומכירות
• חניכה ופיתוח של צוות הנציגים באמצעות חניכה ומשוב, לרבות- בעת מענה ובשיחות אישיות
• עבודה מול מנהלי הלקוחות השונים בקרן למורשת הכותל

• נסיון בעבודה בארגון העוסק בתחומים בעלי תרומה לחברה / תיירות וכד' - חובה
• ניסיון מקצועי בניהול צוות במוקד מכירות/שירות כולל עבודה עם מערכות CC – יתרון משמעותי
• ניסיון בעבודה (בכל דרג: נציג, נ.בכיר, מנהל) במוקד שירות מכירתי – יתרון משמעותי
• ניסיון ניהולי של צוות עובדים (אפשרי במסגרות נוספות) – יתרון משמעותי
• אנגלית ברמה של ניהול שיחה בטלפון– חובה
• אחריות אישית, מקצועית וניהולית
• יכולות הדרכה מוכחות, ניסיון בחניכה ופיתוח נציגים – יתרון משמעותי