iAM Jobs

 

ניהול יומני פגישות של 4 מנהלים,
ניהול שוטף של המשרד,
ניהול מלאי מוצרי מחשוב,חברת ניקיון,הזמנת מצרכים,הזמנת אוכל,כיבוד בישיבות,
ליווי וקליטה של עובד חדש,
כתיבת פרוטוקולים לישיבות הנהלה,סיוע בהתארגנות לאתרים חדשים (חיבורי חשמל,מים בזק וכדו'),
מעקב על רישוי הסיווג הקבלני של החברה,התנהלות מול ארכיב,הובלת ארגון ימי נופש בחברה,
ריכוז ודיווח ימי חופשה של העובדים,עבודה מול רשויות ומוסדות בנושאים שוטפים(עבודה מול המתנות ארוכות בטלפון),
סיוע בהחתמת יועצים ורשויות על טפסי אכלוס,מתן גיבוי לאחראית ספקים בהעדרה (דרוש ידע בסיסי מאוד בהנהלת חשבונות כגון הכנת חשבוניות),
הכנת טבלאות שונות באקסל,קבלת אורחים שמגיעים למשרד,ניהול מצבת רכבים (טיפולים,ביטוחים וכדו'),קשר שוטף עם אתרי העבודה בחברה של חוסרי ציוד, תקלות וכדו'.

• 3-5 שנות ניסיון בתפקיד דומה
• יחסי אנוש מעולים
• סדר וארגון
• ידע בסיסי בתוכנות אופיס
• דיוק ותשומת לב לפרטים
• מולטי טאסקינג
• סבלנות
• שירותיות