ביצוע רכש מקומי של טובין ושירותים בהתאם לצורכי האוניברסיטה, כולל:
•	הפקת הזמנות רכש, בחירת הספקים המתאימים וסיכום תנאי ההזמנה. 
•	איתור מקורות רכש אלטרנטיביים ויצירת תחרות בין הספקים לקבלת הצעות מחיר. 
•	ניהול מו"מ עם ספקים בתחומים שונים, הכנת הסכמי מסגרת והוצאת הזמנות. 
•	סיוע בהכנת מכרזים ופנייה לספקים לקבלת הצעות מחיר.
•	קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
                    
                
                
                    
                
                    
                        •	תואר אקדמי. רצוי באחד מתחומים אלה : כלכלה/משפטים/מדעי החברה.
•	הסמכה בתחום הרכש: CPM Certified Purchasing) Manager) – יתרון.
•	ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה ברכש. רצוי ניסיון במוסד ציבורי הכפוף לחוק חובת המכרזים. 
•	ניסיון מקצועי וידע מוכח בחוק חובת המכרזים.
•	יכולת ניהול מו"מ.
•	יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
•	יוזמה, כושר ארגון ויכולת תיאום ומעקב.
•	שליטה בתוכנות OFFICE. רצוי ידע ב– (ORACLE) ERP.  
•	ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת הבעה וניסוח בכתב ובע"פ. ידיעה טובה של השפה האנגלית.
•	יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
•	תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.