iAM Jobs

 

- אחריות על ניהול יומנים (תיאום וקביעת פגישות עם גורמים פנימים וחיצוניים).
- טיפול אדמיניסטרטיבי עבור המשרד (החל מטיפול בצרכי המחשוב, מיכון משרדי, דאגה לתחזוקה תקינה במשרד, הזמנות אוכל ועד התנהלות מול ספקים).
- טיפול בנושאי אדמיניסטרציה אישיים עבור הבעלים. זהו חלק משמעותי בתפקיד.
- טיפול בנסיעות עסקיות ואישיות: בארץ ובחו"ל.

מיקום המשרה: הרצליה פיתוח
תנאים טובים למתאימ/ה!

- 3-4 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
- עצמאות ואחריות, רצינות, ראש גדול, חריצות, אסרטיביות, דיוק
- תקשורת בינאישית טובה ויכולת עבודה בשת"פ בצוות.
- תודעת שירות גבוהה.
- שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת -MS Office, הקלדה מהירה באנגלית ובעברית.
- אנגלית ברמה טובה, שפה נוספת – יתרון.