- תמיכה בתהליכי מכירה לבקשת אנשי המכירות, הפנייה לטיפול איש מכירות, פתיחת הזדמנויות, מעקב אחר הצעות מחיר ובקרה על הוצאתן ללקוח לפי התחייבות לו"ז
- סיוע אדמניסטרטיבי למנהל המסחרי ולאנשי מכירות, בהצעות מחיר, במצגות
- הכנת מצגות עבור לקוחות הן להצעות והן לביקורים
- תמיכה בהכנת הצעות מחיר
- ארגון חומרים לקראת פגישות : דוגמאות, ועזרים נילווים לפגישות חוץ ופנים
- עזרה בהכנת ביקורי לקוחות, מוכנות הביקור בהיבט האדמיניסטרטיבי, דאגה שנושא חווית האירוח תטופל
- קביעת פגישות - פנים וחוץ ארגון
- תקשורת שוטפת עם מח' שיווק לעדכון תמונות פרויקטים ועדכניות
- תאומי פגישות למכירות ומנהל החטיבה
- סיכומי ישיבות מכירות / צומת ישיבות
- מעקב ביצוע משימות מנהל החטיבה
- הכנת ביקורים בתוך אולם התצוגה ואצל הלקוחות
- ניסיון בעבודה עם מערכת Priority - יתרון
- שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה
- הבנה ברורה באקסל ברמת טבלאות הצעות מחיר
- אנגלית – יתרון
- אוריינטצית מכירות – חובה
משרה מלאה – 5 ימים בשבוע, שעות 8:30 – 17:30 – גמיש