iAM Jobs

 

• בניית אסטרטגיה שיווקית
• ייזום, תכנון וניהול הפעילויות השיווקיות של האוניברסיטה במטרה להגדיל את מספר הנרשמים המצוינים והמתאימים ללימודים
• בניה וניהול של תקציבי השיווק והמדיה
• השתתפות בהובלת תהליכי שינוי חוצי-ארגון, ובהם תהליכי מיתוג, CX ("חווית קמפוס") וכדו' עם גורמי מקצוע רלוונטיים באוניברסיטה
• הובלת חדשנות והטמעת מהלכים חדשניים וכלים דיגיטליים חדשים באוניברסיטה, בתחום השיווק
• מדידה שוטפת, ניתוח ויכולת עמידה ביעדים
• ניהול וייזום מחקרי שוק כמותיים ואיכותניים
• אחריות כוללת על הנכסים הדיגיטליים של האוניברסיטה: אתר האוניברסיטה על כל מרכיביו ורשתות חברתיות בשיתוף ותיאום עם דוברות האוניברסיטה
• הנחייה מקצועית ותמיכה ביחידות האקדמיות
• הובלה והפקה של אירועים גדולים (אירועים שיווקיים ואירועים לקהל הרחב)
• ניהול צוות של יותר מ-10 עובדים

- תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר, עדיפות לתואר שני
- ניסיון תעסוקתי של לפחות 5 שנים בתפקיד מנהל/ת שיווק בארגון/חברה גדולה
- ניסיון בניהול ישיר של צוות עובדים המונה 5 עובדים לפחות
- ניסיון בניהול עצמאי של תקציבי שיווק ופרסום
- יכולת מוכחת בהובלה ובהטמעה של כלים ותהליכי עבודה חדשים בארגון
- ניסיון במחקרי שוק
- ניסיון בניהול ספקים חיצוניים, לרבות משרדי פרסום, מעצבים, מפתחי אתרים, ספקים בתחום הטמעת מערכות וכדו'
- ניסיון בעבודה עם מערכות CRM (דוגמה סיילספורס) ומערכות מרקטינג אוטומיישן