iAM Jobs

 

• תיאום פגישות, כולל פגישות מורכבות של מס' משתתפים במספר אתרים.
• ניהול ומעקב יומנים . שירותי מזכירות מלאים למנכ"לים.
• מענה טלפוני וקבלת הודעות עבור צוות העובדים.

• עבודות משרדיות שוטפות: הדפסות, דוחות אקסל, צילומים

• אשת קשר מול ספקים ו טיפול בנסיעות לחו"ל. עזרה ברכש, משא"נ וכו'

• אחריות להכנת חדר ישיבות לפני ישיבות וימי הדרכה (ניקיון, אביזרים, כיבוד וכו').

• ניהול מחסן אדמיניסטרציה, כולל רכש ציוד ותפעול יומיומי של השליח והמנקה

• קבלת אורחים , מבקרים, מועמדים לראיונות.

נסיון בתפקיד דומה -יתרון
אקדמאי/ת עם ניסיון מחברות טכנולוגיות.
שירותיות
שליטה בישומי מחשב
אנגלית ברמה טובה
יחסיאנוש והתמדה .