התנהלות במערכת ERP.
קבלה וקליטת ציוד מספקים (בעיקר יבוא).
הוצאת משלוחי ציוד ללקוחות בארץ ועבודה מול חברות משלוחים מקומיות.
אישורי חשבוניות משלחים בגין משלוחים פנים ארציים.
התנהלות מול לקוחות פנימיים – השאלת ציוד לאנשי מכירות לצורך הדגמה ללקוחות פוטנציאליים.
טיפול ב- RMA + מעקב – החזרת ציוד לספקי חו"ל לצורך תיקון או החלפה.
הפקת חשבוניות חיוב ללקוחות בגין הציוד שסופק
ספירות מלאי והוצאת דוחות
מיקום המשרה: תל אביב
משרה מלאה, 9 שעות עבודה ביום
נסיון כאחראי/ת מחסן של לפחות 3 שנים
נסיון בעבודה על מערכת ERP, עדיפות לפריוריטי.
נסיון והיכרות עם תהליכי יבוא יצוא - יתרון מהותי היכרות עם הפקת חשבוניות ועבודה מול לקוחות
שליטה ונסיון בEXCEL וWORD
אנגלית ברמה טובה