iAM Jobs

 

התנהלות במערכת ERP.
קבלה וקליטת ציוד מספקים (בעיקר יבוא).
הוצאת משלוחי ציוד ללקוחות בארץ ועבודה מול חברות משלוחים מקומיות.
אישורי חשבוניות משלחים בגין משלוחים פנים ארציים.
התנהלות מול לקוחות פנימיים – השאלת ציוד לאנשי מכירות לצורך הדגמה ללקוחות פוטנציאליים.
טיפול ב- RMA + מעקב – החזרת ציוד לספקי חו"ל לצורך תיקון או החלפה.
הפקת חשבוניות חיוב ללקוחות בגין הציוד שסופק
ספירות מלאי והוצאת דוחות

מיקום המשרה: תל אביב
משרה מלאה, 9 שעות עבודה ביום

נסיון כאחראי/ת מחסן של לפחות 3 שנים
נסיון בעבודה על מערכת ERP, עדיפות לפריוריטי.
נסיון והיכרות עם תהליכי יבוא יצוא - יתרון מהותי היכרות עם הפקת חשבוניות ועבודה מול לקוחות
שליטה ונסיון בEXCEL וWORD
אנגלית ברמה טובה