iAM Jobs

 

טיפול שוטף בפניות מתעניינים לתכניות השונות לצד אחריות על ניהול הצוות. יכולת הנעת עובדים ועמידה ביעדים, אחריות על ניהול שוטף של משימות המרכז.

תואר ראשון – חובה.
ניסיון בתפקיד דומה במוקדי שירות ומכירה – חובה
היכרות עם מערכת Salesforce – יתרון
שליטה מלאה ביישומי אופיס.
אוריינטציה מכירתית ותודעת שירות גבוהה.
כושר ארגון ועבודה מסודרת, דיוק בפרטים, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
יחסי אנוש מעולים.
כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
יכולת עבודה בצוות