iAM Jobs

 


אחריות לטיפול באישורי הוצאות מתקציבי מחקר במגוון נושאים (מלגות, מינויי כוח אדם, נסיעות לחו"ל, דרישות לוגיסטיות, העלאות שכר לחוקרים וכו').
בקרה שוטפת על התאמת הוצאות המחקר בהתאם לנוהלי הקרנות ולנוהלי האוניברסיטה.
מעקב אחר ניצול כספי המחקר וטיפול ביתרות ובהחזרי מחקר.
טיפול בשינויים התקציביים במהלך המחקר.
קיום קשר שוטף עם חוקרים ועם מגוון גורמי מינהל ביחידות האוניברסיטה.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

תואר אקדמי – רצוי תעודת בגרות מלאה- חובה.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי, רצוי בתחום רלבנטי.
סוג 2 לפחות בהנהלת חשבונות או תואר אקדמי בתחומי חשבונאות/כלכלה או תחום דומה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE בדגש על EXCEL. רצוי ניסיון במערכת ERP.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית, לרבות יכולת תכתובת.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.