iAM Jobs

 


1. הובלת מדיניות תכנונית וגיבוש הנחיות מרחביות בנושאי רישוי הבניה בעיר.
2. אחריות לניהול אגף רישוי הבניה ומידע, קידום פעילותו בהתאם לחוקים, תקנות, נהלים ומדיניות הנהלת העירייה.
3. אחריות להוצאת היתרי בניה ברחבי העיר.
4. אחריות להטמעת רפורמת רישוי זמין סעיף 101וניהול תקין ורציף של התהליכים.
5. ניהול מסלול הרישוי על כל מחלקותיו, משלב הבקשה למידע כולל ניהול והפעלת מזכירות הועדה המקומית, מוקדי מידע ושירות, קבלת קהל ושירות טלפוני.
6. הובלה וקידום הליכי רישוי בהתחדשות עירונית (תמ"א 38, פינוי בינוי)
7. הנחייה ובקרה מקצועית בתחומי רישוי בניה.
8. הכנת תכניות עבודה שנתיות, קביעת יעדים אגפיים, מחלקתיים, פרסונליים ופיקוח על ביצוען.
9. אחריות למתן שירות מקצועי וטיפול בפניות תושבים, יזמים ועורכי בקשות.
10. אחריות לעמידה בלוחות זמנים ורמות השירות במחלקות האגף ובתהליך הרישוי בכללותו.
11. מתן חוות דעת מקצועית, ייצוג האגף והשתתפות בפורומים פנים וחוץ עירוניים שונים הקשורים לפעילות האגף, ייצוג הצוות המקצועי בישיבות ועדת המשנה וייצוג עמדת הועדה בדיוני ועדת ערר, בתי משפט וכו'.
12. ניהול והטמעת תהליכי עבודה, הנחיה והדרכת עובדי האגף, אחריות לניהול מודל המצוינות בהסכם רפורמת הבניה, הגדרת מדדי ביצוע.
13. מילוי מטלות עפ"י דרישת הממונה.
14. ניהול ישיר של 3 מחלקות לפחות או 10 כפיפים.

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה
בתחומים הבאים: הנדסה, אדריכלות או תכנון ערים
או
הנדסאי או טכנאי רשום בתחומים הבאים: הנדסה, אדריכלות או תכנון ערים
3 שנות נסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה
בין 5- 7 שנות נסיון בתחום הרלוונטי (תלוי השכלה )