iAM Jobs

 

• אחריות להכנת התקציב הרגיל והתקציב הבלתי רגיל של הרשות המקומית ומעקב אחר ניצול התקציב המאושר לכל יחידה.
• אחריות לגביית המיסים ברשות המקומית (ארנונה, מים, ביוב, אשפתונים וכד'), ותשלומי הפיתוח (השתתפויות בעלים וכד').
• אחריות לרישום כל הפעולות הכספיות של הרשות המקומית בספרים הראשיים/ רישום וניהול בספרי העזר והתאמתם לספר הראשי.
• אחריות לקביעת התנאים הכספיים לביצוע ההתקשרויות של הרשות המקומית ולמדיניות התשלומים.
• אחריות להכנת תזרים מזומנים של הרשות המקומית (תחזית הכנסות והוצאות) ולניהול השקעות הרשות המקומית בהתאם לשיקול של כדאיות כלכלית.
• ניהול צוות עובדים.

• השכלה: בעל תואר אקדמי באחד מהתחומים הבאים - כלכלה, חשבונאות, ראיית חשבון, מנהל עסקים, מדיניות ציבורית, מינהל ציבורי ו/אור הנדסת תעשייה וניהול.
או בעל תואר אקדמי אחר, שסיים את קורס הגזברים ברשויות המקומיות בהצלחה וזכאי לקבל תעודה על כך.
• ניסיון תעסוקתי: לפחות 7 שנות ניסיון תעסוקתי מצטבר בתחום הכספים והגזברות (כגון ניהול חשבונות, הכנת תקציב, חשבות שכר, ניהול גביה, הכנת דו"חות כספיים וכד').
• ניסיון ניהולי: לפחות 4 שנות ניסיון בניהול כללי, ניהול מו"מ, בנייה וניהול של תקציב, הנחיה והובלה של צוות עובדים (באופן ישיר או עקיף) בהיקף של 5-10 עובדים
• כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, יכולת קבלת החלטות, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, סמכותיות, ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים.
• דרישות תפקיד מיוחדות: ידיעת חוק התקציב, הכרת התכ"מ וכל תקנה והוראת נוהל, הקשורות בניהול כספי הרשות המקומית.