iAM Jobs

 

• מענה טלפוני במוקד שירות הלקוחות של הקרן
• עמידה ביעדים מוקדיים – יעדי שירות ומכירות
• עבודה צמודה למנהלת המוקד וסיוע בביצוע מטלות המוקד
• עבודה מול מנהלי הלקוחות השונים בקרן למורשת הכותל
קופה
• אחריות לקשר ובקרה שוטפת של פעילות מול הקופה
• הכנת סידור עבודה שבועי – כולל התייחסות לתקופות שיא ושפל בעונת התיירות, אירועים מיוחדים וכד' בתיאום עם מנהל המחלקה / מנהלת המוקד
• מתן מענה מקצועי לקופאים בשעות פעילות הקופות ומתן הנחיות במקרים חריגים בתיאום עם מנהלי המחלקות הרלוונטים
• קיום ישיבות שוטפות
• מעקב יומי אחר פערים בין הזמנות להופעה בפועל באתרים – אחריות להעברת דיווחים לצורך גביה של מחלקת הנה"ח
• סיכום התחייבויות, ניהול התחשבנות לקוחות מועדונים, מבצעים שונים והעברת המידע
היקף המשרה: 100% משרה בין השעות + 08:30-17:00 יום ו' 08:30-12:30.

• מכוונות לעבודה במקום ציבורי ומכוונות גבוהה לעבודה בקרן למורשת הכותל המערבי
• יכולת עבודה טובה בצוות ויחסי אנוש מעולים
• ייצוגיות אל מול הקהל והבנה של סיטואציות מורכבות
• יכולת הובלת תהליכי עבודה והובלת צוות
• כושר למידה מהיר של תחומי ידע מעולם הכספים, התיירות והשירות – נסיון קודם בעבודה מול קהל- יתרון
• היכרות בסיסית עם מערכות מידע מבוססות טכנולוגיה
• נסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת לרבות הפקת דוחות והצגתם, שימוש בתכנת אקסל ובתכנות אופיס – בדגש על פרזנטציות הדרכה בתכנת PPT, שימוש בדוא"ל ככלי מרכזי ועוד.
• ידיעת השפה האנגלית כדי ניהול שיחה שוטפת עם לקוחות