iAM Jobs

 

ניהול משרדי שוטף, עבודה עם מגוון ממשקים בארגון, מענה אדמיניסטרטיבי לפעילות שוטפת לצוות המונה 4 עובדים בסה"כ, תשלומים לגורמים בחו"ל, , מעקב תקציבי, ניהול יומן, הפקת חשבוניות, ריכוז ותיוק מסמכים ואישורים, הכנת דוחות ומצגות ,דואר, שליחויות
אופציות להתפתחות וקידום

תואר ראשון – חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה
ידע בהנהלת חשבונות - יתרון
שליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת SAP- יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה
יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה בע"פ ובכתב
יכולת עבודה במצבי לחץ ועומס
יכולת שרירותית גבוהה
יכולת למידה עצמאית ותשומת לב לפרטים הקטנים
יכולת ארגון ותפעול בצורה מהירה ומדויקת בסביבת עבודה רבת משימות

מיקום המשרה- חיפה