iAM Jobs

 

אחריות לטיפול בהזמנות - יצירת הזמנות, מעקב ובקרה מקבלת ההזמנה ועד האספקה.
• קבלת הזמנות, בדיקתן, אישורן, הזנתן, הוצאת חשבוניות, זיכויים.
• בדיקת מחירים ותנאי תשלום.
• מעקב אחר הזמנות פתוחות, בקרת מועדי אספקה, מתן סטטוס שוטף.
• ליווי ותמיכה באנשי המכירות - הפקת דו"חות ומענה טלפוני.
• עבודה שוטפת מול מח’ שונות בארגון.
• טיפול ומעקב בגביה מול הסוכנים והמנהלים.

• נסיון מוכח בחברות בתפקידים דומים (כמתאם הזמנות, מתאם רכש, בק אופיס, מכירות).
• יכולת עבודה בסביבה עמוסת משימות, מולטיטסיקיות, נמרצות, עבודה תחת אילוצי לוחות זמנים.
• ידע במערכת SAP חובה (חובה ניסיון ב SAP R3. לא ביזנס 1).
• גישה טכנולוגית.
• ידע באנגלית- ברמה טובה.

משרה מלאה- ימים א' - ה' - 8:00 - 17:00
*המשרה פונ הלנשים וגברים כאחד