מענה רוחבי ושוטף לכלל המחלקות, וכן גיבוי אדמיניסטרטיבי ותפעולי במגוון נושאים.
העבודה כוללת מחד, ביצוע עבודות משרדיות שוטפות (תיוק, טלפונים, ניהול יומנים) תוך שימוש בכלים ממוחשבים לעבודות המשרד השונות – Excel, Power-point, Word, CRM ועוד, ומאידך סיוע ותמיכה אדמיניסטרטיבית במגוון פרויקטים כלל ארגוניים. התפקיד בכפיפות למנהלת יחידת המזכירות.
• השכלה אקדמאית.
• ניסיון מעשי מוכח בעבודות משרדיות שוטפות – תיוק, טלפונים, ניהול יומנים וכו'.
• שליטה מלאה בשפה העברית ובשפה האנגלית ברמת טובה מאוד.
• שליטה מלאה וניסיון מעשי בתוכנות Office .
• יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
* המשרה בתל אביב
** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!