iAM Jobs

 

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת קבלה -אחראי/ת אדמיניסטרציה ורכש
במסגרת התפקיד:
* קבלת קהל ומתן שירות ראשוני ללקוחות החברה, מענה לטלפונים ומיילים וקביעת פגישות והכנת חדרי ישיבות.
* עבודה שוטפת מול ספקים, כולל ניהול מו"מ ובקרה על איכות הביצוע, יצירה והעמקה של שיתופי פעולה בהיבטים הקשורים לרכש ותפעול ואחריות על הזמנות קבועות.

משרה מלאה בהרצלייה, כולל ימי שישי לסירוגין (תוספת שעות נוספות)

• ניסיון מוכח בתפקיד דומה (עדיפות לחברה בינלאומית).
• ניסיון ברכש ובמערכת SAP – יתרון.
• ייצוגיות ותודעת שירות.
• אנגלית ברמה גבוהה.
• שליטה באופיס ו- Outlook.