iAM Jobs

 

התפקיד כרוך בניהול מערך הנהלת החשבונות של החברה ושלוחותיה, לרבות:
• הכנת דוחות כספיים חצי שנתיים ושנתיים בהתאם לכללים חשבונאים מקובלים עד למאזן
• ניהול ישיר של צוות עובדי המחלקה
• מתן שירות שוטף למנהלי השלוחות וגורמים חיצוניים נוספים המופעלים ע"י החברה
• ניהול קשרים שוטפים עם הרשויות (מס הכנסה, ביטוח לאומי) והבנקים לרבות סיוע בתזרים מזומנים
• אחראיות על הצעות עדכון וכתיבת נהלים בכל הקשור לתחום הכספים בחברה ופיקוח על קיומם
• אחראיות על ביצוע חישובי עלויות ותמחור, התאמות בנקים וכיו"ב

• תואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון (בוגרי/ות חשבונאות- יתרון משמעותי)
• רקע בהנהלת חשבונות/ניהול מערך הנהלת חשבונות- חובה
• תעודת מנה"ח מדופלם-יתרון
• רישיון רו"ח – יתרון
• 5 שנות ניסיון לפחות בניהול מערך הנהלת חשבונות בהיקפים משמעותיים – חובה, רקע במגזר הציבורי/עירוני- יתרון משמעותי
• ניסיון בניהול מחלקה וצוות עובדים- חובה
• שליטה ביישומי Office לרבות Excel ברמה גבוהה- חובה, ידע בתוכנות ERP- יתרון
• אנגלית ברמה טובה- חובה
• יחסי אנוש מעולים, שירותיות גבוהה, יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות, כישורי ניהול ועבודה בצוות, אמינות ודיסקרטיות
*העבודה במשרה מלאה בתל-אביב*
**המשרה מהווה סגל בכיר ושותף מלא לתהליכים חוצי ארגון, כפיפות ישירה למנכ"ל החברה**
**המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד**