iAM Jobs

 

יד ימינו של מנהל האגף ונותן/ת תמיכה אדמיניסטרטיבית הן למנהל האגף והן למנהל הפרויקטים בכל הנוגע לתפעול, לוגיסטיקה, קשר עם ספקים ויועצים חיצוניים.
ניהול שוטף של המשרד כולל תיאום פגישות וניהול יומן, מענה טלפוני, עבודה מול ספקים וקבלנים במגוון פרויקטים, הוצאת מכרזים וריכוזם, רישום פרוטוקולים בוועדות, טיפול בתעודות משלוח וחשבוניות וכל עבודה נוספת הנדרשת ע"י מנהל האגף.

• ניסיון עבודה מוכח של לפחות 3 שנים בתחום הלוגיסטיקה והרכש כמנהל/ת משרד או מזכיר/ת מחלקה.
• ניסיון בביצוע הזמנות רכש ומכרזים ושליטה בתוכנות רלוונטיות.
• שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס: Excel, Word, Power Point ,Outlook
• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים .
• יכולת התנסחות טובה בכתב ובע"פ.
• דייקנות ועבודה שיטתית ומסודרת .
• השכלה אקדמאית- יתרון
** העבודה בימים א-ה, 8:00-15:00, או 9:00-16:00, במטה הארגון- בתל אביב
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!