מתן שירותים אדמיניסטרטיביים שוטפים למחלקה, ניהול קשרים עם סניפים בחו"ל, תאום לו"ז פגישות בארץ ובחו"ל של מנהל המחלקה, עדכון פרטים ותהליכי עבודה ומעקב אחר ביצוע החלטות.
תנאים סוציאליים מלאים: פנסיה, קרן השתלמות, הבראה, ביגוד, חניון, שימוש חופשי במתקנים, ארוחות צהריים, מתנות בחגים.
• בעל/ת ניסיון עבודה כמזכיר/ה, 5 שנים לפחות.
• שליטה מלאה בכל תוכנות ה-Office: Power Point, Excel, Word, Outlook.
• כושר ביטוי טוב מאוד בעברית ובאנגלית.
• ניסיון עבודה עם לקוחות מחו"ל וניהול תכתובת עסקית באנגלית.
• ניסיון בארגון משרד (תיוקים, חשבונות, רכש משרדי וכד').
• יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
• השכלה אקדמאית- יתרון
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!